PDA

View Full Version : I'm not sure what you watch, but...



hermhater
10-24-2007, 04:57 AM
The programming right next to Arrowhead is seriously lacking in Chiefs coverage.

Makes me wish for more NFL coverage.

Polleo Pit Man
10-24-2007, 05:00 AM
Here in central Iowa we have darn near every chiefs game on cbs?

hermhater
10-24-2007, 05:13 AM
It's the coverage after the game that I lament.

We get about 2 minutes of Len Dawson not being happy with the Chiefs Offense as coverage of the game.


I'm just saying.

Polleo Pit Man
10-24-2007, 05:15 AM
yeah i guess i get that too on am radio. we have no coverage after the game. i think when we scorded 35 pts a game we did?

hermhater
10-24-2007, 05:18 AM
yeah i guess i get that too on am radio. we have no coverage after the game. i think when we scorded 35 pts a game we did?

Now you are just rubbing it in again.

:drunkhb: :toast2: :lol:

Polleo Pit Man
10-24-2007, 05:21 AM
Now you are just rubbing it in again.

:drunkhb: :toast2: :lol:
No I think winnin is winnin. Our team actually has more character now, but everybody really just want to see touchdowns!

chief31
10-24-2007, 05:49 AM
No I think winnin is winnin. Our team actually has more character now, but everybody really just want to see touchdowns!

I just want us to be able to win, even when our defense struggles.

anaeelbackwards
10-24-2007, 10:53 AM
I just want us to be able to win, even when our defense struggles.

amen. the offense should carry the defense up sometimes when its has its down days.... which i dont see it doing but i hope it would...

Chiefster
10-24-2007, 03:33 PM
I just want us to be able to win, even when our defense struggles.

Same here, but it ain't gonna happen.

McLovin
10-24-2007, 07:10 PM
Yall are spoiled, in Central Illinois all I get is 101 the fox, HermHaters Playbyplay in ventrilo, and about 3 games a year. Beyond that I get Bears, Colts, and some Rams.

Plus Sunday Night and Monday Night.

Most of the time CBS would rather show bowling or golf the football.
Don't believe me, ask 31

hermhater
10-24-2007, 07:21 PM
Yall are spoiled, in Central Illinois all I get is 101 the fox, HermHaters Playbyplay in ventrilo, and about 3 games a year. Beyond that I get Bears, Colts, and some Rams.

Plus Sunday Night and Monday Night.

Most of the time CBS would rather show bowling or golf the football.
Don't believe me, ask 31

We feel for you brother!

Stay with the Crowd and we will take care of you!

Chiefster
10-25-2007, 12:43 AM
We feel for you brother!

Stay with the Crowd and we will take care of you!


Should we take up a collection for a care package?

hermhater
10-25-2007, 12:46 AM
Should we take up a collection for a care package?

Yes! Send bryonc your Chiefs T'shirts!

Chiefster
10-25-2007, 01:34 AM
Yes! Send bryonc your Chiefs T'shirts!

But, but I like all my Chiefs t-shirts!!!:sign0153: :D

hermhater
10-25-2007, 01:36 AM
But, but I like all my Chiefs t-shirts!!!:sign0153: :D


Bryon has done some server work for me in exchange for some KC Chiefs T-Shirts.

If I get all of you to send him one, then I will get the work done for free!!!

(Look further down in the thread, to see the source of this madness, I forgot to multi-quote, and as luv has stated she has a down arrow!)

:lol::lol::lol:

Chiefster
10-25-2007, 01:59 AM
Bryon has done some server work for me in exchange for some KC Chiefs T-Shirts.

If I get all of you to send him one, then I will get the work done for free!!!

(Look further down in the thread, to see the source of this madness, I forgot to multi-quote, and as luv has stated she has a down arrow!)

:lol::lol::lol:

Heh! :lol:

anaeelbackwards
10-25-2007, 03:00 AM
Bryon has done some server work for me in exchange for some KC Chiefs T-Shirts.


some server work eh? oh really HH?

i heard he does some other work too. hahahahaha

bryon you know i have much love for you my friend!

hermhater
10-25-2007, 03:07 AM
some server work eh? oh really HH?

i heard he does some other work too. hahahahaha

bryon you know i have much love for you my friend!

Hey guys!

Bryon can set you up with a web page if you need one!

The guy can also help you with computer work.

Somehow the Crowd has been growing geeks.

I sprouted about September 17th.

What is better than Chiefs, (oYo)'s, beer, and computers?

:welcome::beer: :D :sign0098: :funnypost: :drunkhb: :toast2: :yahoo:

Chiefster
10-25-2007, 03:10 AM
Hey guys!

Bryon can set you up with a web page if you need one!

The guy can also help you with computer work.

Somehow the Crowd has been growing geeks.

I sprouted about September 17th.

What is better than Chiefs, (oYo)'s, beer, and computers?

:welcome::beer: :D :sign0098: :funnypost: :drunkhb: :toast2: :yahoo:

You're right; there is nothing better!

anaeelbackwards
10-25-2007, 03:12 AM
Hey guys!

Bryon can set you up with a web page if you need one!

The guy can also help you with computer work.

Somehow the Crowd has been growing geeks.

I sprouted about September 17th.

What is better than Chiefs, (oYo)'s, beer, and computers?

:welcome::beer: :D :sign0098: :funnypost: :drunkhb: :toast2: :yahoo:

CHIEFS, BEER, TGUNZ, DBOWE, MUSIC, and MORE BEER! :bananen_smilies046:

and the comradary of the chiefscrowd buddies :0)

hermhater
10-25-2007, 03:13 AM
Hey guys!

Bryon can set you up with a web page if you need one!

The guy can also help you with computer work.

Somehow the Crowd has been growing geeks.

I sprouted about September 17th.

What is better than Chiefs, (oYo)'s, beer, and computers?

:welcome::beer: :D :sign0098: :funnypost: :drunkhb: :toast2: :yahoo:


You're right; there is nothing better!

We need a NYSE symbol for the Chiefs Crowd.

I submit CBBC (Chiefs, (oYo)'s, beer, computers)!

:beer:

hermhater
10-25-2007, 03:14 AM
CHIEFS, BEER, TGUNZ, DBOWE, MUSIC, and MORE BEER! :bananen_smilies046:

and the comradary of the chiefscrowd buddies :0)

You're father (papasmurf) should be proud!

You have class girly!

Don't ever let anyone tell you diff!

:sign0098:

anaeelbackwards
10-25-2007, 03:18 AM
We need a NYSE symbol for the Chiefs Crowd.

I submit CBBC (Chiefs, (oYo)'s, beer, computers)!

:beer:

a friend of mine no names... *coughMXPXcough* *sneezeHEROsneeze* kinda has the same kind of thing. he uses the 3B.

Beer/Booze. Babes (another word taht could be used for babes). and Boom Boom. uh yeah... lol

Chiefster
10-25-2007, 03:21 AM
We need a NYSE symbol for the Chiefs Crowd.

I submit CBBC (Chiefs, (oYo)'s, beer, computers)!

:beer:

We would own the stock market! :D

hermhater
10-25-2007, 03:31 AM
a friend of mine no names... *coughMXPXcough* *sneezeHEROsneeze* kinda has the same kind of thing. he uses the 3B.

Beer/Booze. Babes (another word taht could be used for babes). and Boom Boom. uh yeah... lol

mxpx should be given rep!

Someone make it happen, I can't find his posts!

Chiefster
10-25-2007, 03:39 AM
mxpx should be given rep!

Someone make it happen, I can't find his posts!

Just do a user search.

hermhater
10-25-2007, 05:04 AM
Just do a user search.

Or someone else could do it for me...:D

chief31
10-25-2007, 05:20 AM
CHIEFS, BEER, TGUNZ, DBOWE, MUSIC, and MORE BEER! :bananen_smilies046:

and the comradary of the chiefscrowd buddies :0)


You're father (papasmurf) should be proud!

You have class girly!

Don't ever let anyone tell you diff!

:sign0098:

Wrong gal, dude.

:lol:

hermhater
10-25-2007, 05:25 AM
CHIEFS, BEER, TGUNZ, DBOWE, MUSIC, and MORE BEER! :bananen_smilies046:

and the comradary of the chiefscrowd buddies :0)


You're father (papasmurf) should be proud!

You have class girly!

Don't ever let anyone tell you diff!

:sign0098:


Wrong gal, dude.

:lol:


Papasmurf Pm'ed me and said he was talking to Leeana now...

Stud of the season!

luv don't read this.

:D

sling58
10-25-2007, 08:21 AM
I guess I am spoiled down in OKC, everytime the Chiefs are on CBS then I get the game down here. But I have to suffer thru a lot of Dallas games also.

anaeelbackwards
10-25-2007, 12:49 PM
Papasmurf Pm'ed me and said he was talking to Leeana now...

Stud of the season!

luv don't read this.

:D


hahahah OK who's papasmurf now? :lol:

sling58
10-25-2007, 02:12 PM
hahahah OK who's papasmurf now? :lol:

Papasmurf is Luv's real Dad.

anaeelbackwards
10-25-2007, 02:52 PM
Papasmurf is Luv's real Dad.

hahaha i know that one...im just wondering who HH was referring to on that one. lol i dont recall talking to a papasmurf.....