PDA

View Full Version : The official rbedgood can post whatever he wants in order to get to 2000 thread!



luv
11-02-2007, 02:25 AM
Here ya go! Don't say I never did anything for you!

rbedgood
11-02-2007, 02:26 AM
I never said that...

hermhater
11-02-2007, 02:27 AM
I sure hope you make it to 2000 tonight but the question is, do you have enough Coke Zero to do it??

luv
11-02-2007, 02:29 AM
I never said that...
Well, now you never can. :D

rbedgood
11-02-2007, 02:34 AM
I'm actually working the regulard "Diet Coke" tonight as the market in the lobby of my hotel didn't have "Coke Zero"

hermhater
11-02-2007, 02:36 AM
Chiefster does have tentacles across the entire soda industry you realize???

hermhater
11-02-2007, 02:36 AM
Here you can post "No" to this.

Wanna see more pictures of my cats?

http://www.chiefscrowd.com/forums/

McLovin
11-02-2007, 02:38 AM
Here you can post "No" to this.

Wanna see more pictures of my cats?

http://www.chiefscrowd.com/forums/

whats the drunken little chain smoker doing tonight.

rbedgood
11-02-2007, 02:40 AM
HH smokes...

http://re3.mm-a2.yimg.com/image/2369590752 (http://images.search.yahoo.com/search/images/view?back=http%3A%2F%2Fimages.search.yahoo.com%2Fs earch%2Fimages%3Fp%3Dmarlboro%2Bman%26ei%3DUTF-8%26js%3D1%26ni%3D21%26fr%3Dyfp-t-501%26b%3D43&w=329&h=425&imgurl=a1259.g.akamai.net%2Ff%2F1259%2F5586%2F5d%2 Fimages.art.com%2Fimages%2F-%2FWhats-Left-of-the-Marlboro-Man--C10317558.jpeg&rurl=http%3A%2F%2Fwww.art.com%2Fasp%2Fsp-asp%2F_%2Fpd--10317558%2FWhats_Left_of_the_Marlboro_Man.htm&size=31.2kB&name=Whats-Left-of-the-Marlboro-Man--C10317558.jpeg&p=marlboro+man&type=jpeg&no=51&tt=8,692&oid=75132d86e6ba9188&ei=UTF-8)

Chiefster
11-02-2007, 02:40 AM
Go for it rbedgood! You can do it my boy! :D

luv
11-02-2007, 02:42 AM
Here you can post "No" to this.

Wanna see more pictures of my cats?

http://www.chiefscrowd.com/forums/
I must have missed something. I love cats!

rbedgood
11-02-2007, 02:43 AM
Here you can post "No" to this.

Wanna see more pictures of my cats?

http://www.chiefscrowd.com/forums/


I must have missed something. I love cats!


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! !!!!!!!!!

hermhater
11-02-2007, 02:44 AM
Here you can post "No" to this.

Wanna see more pictures of my cats?

http://www.chiefscrowd.com/forums/


whats the drunken little chain smoker doing tonight.

She's passed out...

http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2007/11/12.jpg

That "No" just wasn't big enough!

:lol:

McLovin
11-02-2007, 02:45 AM
I must have missed something. I love cats!
But not 20 new threads of the same cats.

hermhater
11-02-2007, 02:46 AM
But not 20 new threads of the same cats.


Those weren't my cats silly.

rbedgood
11-02-2007, 02:49 AM
But not 20 new threads of the same cats.

Luv, no way did you miss the crazy cats...just picture about 15 threads started in a 20 minute period all with these dang felines and no real message...

http://www.chiefscrowd.com/forums/showthread.php?t=2166&highlight=cats

http://www.chiefscrowd.com/forums/showthread.php?p=36598&highlight=cats#post36598

hermhater
11-02-2007, 02:55 AM
Luv, no way did you miss the crazy cats...just picture about 15 threads started in a 20 minute period all with these dang felines and no real message...

http://www.chiefscrowd.com/forums/showthread.php?t=2166&highlight=cats

http://www.chiefscrowd.com/forums/showthread.php?p=36598&highlight=cats#post36598



There was a message. I was giving away my alter ego on this site, if one would only follow the titles, and not look at the Cat posts.

Just a kind of way to see who was reading the titles, and was waiting to desperately respond.

Still cats are cool....

:sign0098: :beer: :lol: :toast2:

luv
11-02-2007, 02:57 AM
Are you there yet?

luv
11-02-2007, 02:58 AM
Luv, no way did you miss the crazy cats...just picture about 15 threads started in a 20 minute period all with these dang felines and no real message...

http://www.chiefscrowd.com/forums/showthread.php?t=2166&highlight=cats

http://www.chiefscrowd.com/forums/showthread.php?p=36598&highlight=cats#post36598
HH posting threads about nothing? I don't believe it.

rbedgood
11-02-2007, 03:01 AM
There was a message. I was giving away my alter ego on this site, if one would only follow the titles, and not look at the Cat posts.

Just a kind of way to see who was reading the titles, and was waiting to desperately respond.

Still cats are cool....

:sign0098: :beer: :lol: :toast2:

Yeah...I missed that...

hermhater
11-02-2007, 03:03 AM
Yeah...I missed that...

It was in the Title of the final post of the series...

From the responses I got, I doubt that more than 3 or 4 got that far, I think Chiefster closed them all.

Not sure, haven't checked.

Anyhow sorry about annoying everyone with those, but happy to hear it didn't go as far as I thought!

Chiefster
11-02-2007, 03:03 AM
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! !!!!!!!!!

...OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO... ......

rbedgood
11-02-2007, 03:07 AM
...OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO... ......


LMAO...diet coke on monitor...

(Monitor point of view)

http://re3.mm-a11.yimg.com/image/138240296 (http://images.search.yahoo.com/search/images/view?back=http%3A%2F%2Fimages.search.yahoo.com%2Fs earch%2Fimages%3Fp%3Dlaugh%2Bspit%26ei%3DUTF-8%26fr%3Dyfp-t-501%26x%3Dwrt%26js%3D1%26ni%3D21&w=500&h=430&imgurl=static.flickr.com%2F73%2F182119346_7a5bccf6 fa_m.jpg&rurl=http%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fphotos%2Fdelina %2F182119346%2F&size=156.9kB&name=182119346_7a5bccf6fa.jpg&p=laugh+spit&type=jpeg&no=1&tt=213&oid=bf566a97f432211a&fusr=Pixel+Packing+Mama&tit=Hippo+Dental+Care+%7E+Rinse+and+Spit+3+Times+a +Day&hurl=http%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fphotos%2Fdelina %2F&ei=UTF-8&src=p)

Chiefster
11-02-2007, 03:09 AM
LMAO...diet coke on monitor...

(Monitor point of view)

http://www.chiefscrowd.com/forums/ (http://images.search.yahoo.com/search/images/view?back=http%3A%2F%2Fimages.search.yahoo.com%2Fs earch%2Fimages%3Fp%3Dlaugh%2Bspit%26ei%3DUTF-8%26fr%3Dyfp-t-501%26x%3Dwrt%26js%3D1%26ni%3D21&w=500&h=430&imgurl=static.flickr.com%2F73%2F182119346_7a5bccf6 fa_m.jpg&rurl=http%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fphotos%2Fdelina %2F182119346%2F&size=156.9kB&name=182119346_7a5bccf6fa.jpg&p=laugh+spit&type=jpeg&no=1&tt=213&oid=bf566a97f432211a&fusr=Pixel+Packing+Mama&tit=Hippo+Dental+Care+%7E+Rinse+and+Spit+3+Times+a +Day&hurl=http%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fphotos%2Fdelina %2F&ei=UTF-8&src=p)


:lol::lol::lol:

I've done that myself a time or two.

hermhater
11-02-2007, 03:13 AM
LMAO...diet coke on monitor...

(Monitor point of view)

http://www.chiefscrowd.com/forums/ (http://images.search.yahoo.com/search/images/view?back=http%3A%2F%2Fimages.search.yahoo.com%2Fs earch%2Fimages%3Fp%3Dlaugh%2Bspit%26ei%3DUTF-8%26fr%3Dyfp-t-501%26x%3Dwrt%26js%3D1%26ni%3D21&w=500&h=430&imgurl=static.flickr.com%2F73%2F182119346_7a5bccf6 fa_m.jpg&rurl=http%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fphotos%2Fdelina %2F182119346%2F&size=156.9kB&name=182119346_7a5bccf6fa.jpg&p=laugh+spit&type=jpeg&no=1&tt=213&oid=bf566a97f432211a&fusr=Pixel+Packing+Mama&tit=Hippo+Dental+Care+%7E+Rinse+and+Spit+3+Times+a +Day&hurl=http%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fphotos%2Fdelina %2F&ei=UTF-8&src=p)

Your Diet Coke looks like vodka.

rbedgood
11-02-2007, 03:14 AM
Your Diet Coke looks like vodka.

that would be a lot of Vodka...yeah I couldn't find a graphic online of one that was coke/diet coke.