PDA

View Full Version : Chiefs vs Raiders.



hermhater
11-25-2007, 01:59 PM
Game on in 1 minute!

Discuss it here!!!!

Go Chiefs!!!!

:yahoo:

tammietailgator
11-25-2007, 02:01 PM
GOOOOOOO CHIEEFFFFSS..... did you just see that subway commercial??? LOL

hermhater
11-25-2007, 02:04 PM
First play Kolby Smith for 2 yards.

Yes the Subway commercial is hilarious!

Second play Brodie runs for 4 more yards!!!!


Go Chiefs!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 02:05 PM
Damn damn damn it

hermhater
11-25-2007, 02:05 PM
Crap.

Third play of the game Brodie is picked.

Go Chiefs!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 02:05 PM
I picked up Kolby on my fantasy team

hermhater
11-25-2007, 02:08 PM
I picked up Kolby on my fantasy team

Culpepper is sacked!!!

Raiders have to kick a field goal!!!!

OK, this could be worse!!!

Don't know that I would have put a Chiefs running back on my fantasy team, but good luck girly!!!

Go Chiefs!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 02:09 PM
At least we heldem to a fg

hermhater
11-25-2007, 02:15 PM
Brodie to DBo!!!!

First down!!!!


Go Chiefs!!!!

timsatt1
11-25-2007, 02:20 PM
herm grew some balls!!!! he went for it on 4th!

SMITH IS GOOD! #$#$# YAYAYAYAYAYAYA!!we gonna win da division1!!

hermhater
11-25-2007, 02:21 PM
Kolby Smith kicks ***!!!!

He is running all over the f'ing Raiders!!!!

Go Chiefs!!!!

Three7s
11-25-2007, 02:21 PM
I'm falling in love with Kolby Smith, this guy has got moves!!!

EDIT:
TOUCHDOWN KOLBY SMITH!!!

hermhater
11-25-2007, 02:22 PM
TOUCHDOWN KOLBY SMITH!!!!!!

Go Chiefs!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 02:22 PM
Not such a bad fantasy pick now huh!!!!!!! GOO KOLBY

timsatt1
11-25-2007, 02:22 PM
what was that LJ record....he has had the last million rushing tds for the chiefs...

...not anymore!!! move over LJ. smith is our guy from now on!!

CHIEFS_FN_ROCK
11-25-2007, 02:23 PM
this stuff right here is how careers are made!!!!!!:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

McLovin
11-25-2007, 02:24 PM
HH where you at. Get in Ventrilo lol. No place to watch the game on computer today. I need play by play.

hermhater
11-25-2007, 02:24 PM
Not such a bad fantasy pick now huh!!!!!!! GOO KOLBY

Meh... :D


This kid is pretty freakin' awesome!!!!!

:toast2: :sign0098:

hermhater
11-25-2007, 02:25 PM
HH where you at. Get in Ventrilo lol. No place to watch the game on computer today. I need play by play.

Alright man, got to download the update first.

timsatt1
11-25-2007, 02:26 PM
HH where you at. Get in Ventrilo lol. No place to watch the game on computer today. I need play by play.

ventrillo wasnt working for me is it working for you guys?

Three7s
11-25-2007, 02:27 PM
So, how long before the Raiders start stacking the line on us?:lol:

hermhater
11-25-2007, 02:28 PM
ventrillo wasnt working for me is it working for you guys?

I just installed the new version.

But I can't be on ventrilo and record the game at the same time.

Crap.

McLovin
11-25-2007, 02:29 PM
ventrillo wasnt working for me is it working for you guys?

im in but no one was in there. So I dont quite know

McLovin
11-25-2007, 02:30 PM
I just installed the new version.

But I can't be on ventrilo and record the game at the same time.

Crap.

Are you still able to record. I am in there and can hear you. (the game)

hermhater
11-25-2007, 02:31 PM
Are you still able to record. I am in there and can hear you. (the game)

You mean you can hear the game and you can hear me, or just the game?

hermhater
11-25-2007, 02:32 PM
Surtain is down.

Tackled a guy and got hit bad.

tammietailgator
11-25-2007, 02:39 PM
shake it off

McLovin
11-25-2007, 02:39 PM
Shoulder stinger, the doc working on him is a head and neck doc. He was also grogy coming off the field. Doesnt sound good, probable concussion.

McLovin
11-25-2007, 02:41 PM
Smith sounds great, but is Herm trying to pound the run still.

Also it was like 45 or 49 games since a running back other then Priest or LJ scored a TD.

Three7s
11-25-2007, 02:42 PM
That's what I'm worried about, just because the kid has a great first drive doesn't mean we should just run run run. Passing is a must still.

McLovin
11-25-2007, 02:45 PM
When they ran third and long, you could hear the fans booing Herm. Man this isnt the Colts it is the Raiders, I know they have a good pass D, but damn 3rd and long you throw the ball Herm.

hermhater
11-25-2007, 02:48 PM
When they ran third and long, you could hear the fans booing Herm. Man this isnt the Colts it is the Raiders, I know they have a good pass D, but damn 3rd and long you throw the ball Herm.

No Herm doesn't.

I hate Herm.


Big sack by Tamba Hali!!!!

McLovin
11-25-2007, 02:51 PM
Shows some class, Porter (Raiders) got hurt and the KC Docs went out to help him.

Challenging the catch by Porter now.

Three7s
11-25-2007, 02:52 PM
What do you guys think about this challenge? He caught it initially, but we were able to knock it out, but the question was whether he was down or not when it came out. I can't tell from the replay, which probably means the play stands as a completed pass.

EDIT:
Play reversed, incomplete pass, eating crow!

hermhater
11-25-2007, 02:54 PM
55 Yard field goal by Janikowski.

7-6 Chiefs.

Herm finally made a good challenge this season.

11 games in, sigh...

hermhater
11-25-2007, 02:58 PM
First down DBO!!!!!!

hermhater
11-25-2007, 02:59 PM
Brodie goes to Kennison for a first down!!!

The kids are bringing it today guys!!!!!

hermhater
11-25-2007, 03:00 PM
Another first down by Kolby!!!

The kids are out there brining it to the Raiders today!!!!!


GO CHIEFS!!!!

hermhater
11-25-2007, 03:02 PM
Gilbert Harris is in the game!!!

I thought he was just on the practice squad???

KICK ASSS!!!!!

And then he fumbles the ball out of bounds.

Bad Gilbert, bad...

tammietailgator
11-25-2007, 03:05 PM
Yeah Rayner made one!!!!!! FINALLY

McLovin
11-25-2007, 03:06 PM
15 for 21 for rayner, is he on a short leash? I believe so but thats my opinion.

hermhater
11-25-2007, 03:09 PM
Fumble!!!!!!

Chiefs recover!!!!!!

McLovin
11-25-2007, 03:09 PM
Benny Sapp recovers a fumble. GO CHIEFS.

hermhater
11-25-2007, 03:13 PM
Kolby Smith is dropping a lot of catches.

How in the hell did we not score from the 26 yard line and end up punting?

McLovin
11-25-2007, 03:14 PM
BOOO, Herm or whoever is calling plays. Playing for field position again. Wonder why they dont try playing for points.

Three7s
11-25-2007, 03:15 PM
We had a holding penalty, so we tried getting back into field goal range with screen passes, but Kolby couldn't catch the ball.

CHIEFS_FN_ROCK
11-25-2007, 03:15 PM
HH im gonna send smith a pair of hands and some stick em for X-MAS:yahoo:

McLovin
11-25-2007, 03:16 PM
Kolby Smith is dropping a lot of catches.

How in the hell did we not score from the 26 yard line and end up punting?

The thing with this is, I was worried about Kolby Smith being a Running back, why exactly are we passing it to him so much. If he isn't going to run it pass it to TG, or DBo, or even Kennison.

hermhater
11-25-2007, 03:16 PM
Damn this is a long time without a commercial.

This clip is gonna be huge.

I might have to split it up.

hermhater
11-25-2007, 03:18 PM
The thing with this is, I was worried about Kolby Smith being a Running back, why exactly are we passing it to him so much. If he isn't going to run it pass it to TG, or DBo, or even Kennison.


That would take Herm growing a pair.

Don't see that happening any time soon.

:lol:

hermhater
11-25-2007, 03:20 PM
Jared Allen gets a huge tackle in the back field!!!!

Can the Chiefs score again before the end of the game?

hermhater
11-25-2007, 03:23 PM
Chiefs have 1 time out left I think.

We have 33 seconds left in the half?

Does Herm try and score?

tammietailgator
11-25-2007, 03:24 PM
we should, we better

McLovin
11-25-2007, 03:27 PM
Chiefs have 1 time out left I think.

We have 33 seconds left in the half?

Does Herm try and score?
He!! No we take a knee. WUSS. BOOOO HERM BOOOOO HERM.

tammietailgator
11-25-2007, 03:30 PM
Herm said he did not want to get brodie beat up.... guess he got scared :(

tammietailgator
11-25-2007, 03:34 PM
94 rushing yards!!!!!!! GO BOY!!!!!

:sign0098: :sign0098: :sign0098:

hermhater
11-25-2007, 03:44 PM
Can the Chiefs hold them on 3rd and 6?

Yes!!!!!

McLovin
11-25-2007, 03:46 PM
Crap Jared Allen is hurt.

McLovin
11-25-2007, 03:49 PM
No one has talked to Jared since he came off, so probably no injury, good news.

hermhater
11-25-2007, 03:50 PM
No one has talked to Jared since he came off, so probably no injury, good news.


YZILLA just called and said the exact same thing.

Damn DBo false start, then delay of game???

WTF???

tammietailgator
11-25-2007, 03:50 PM
come on chiefs..... get your helmet on straight!!!! mistakes loses games!!!!

McLovin
11-25-2007, 03:51 PM
D-Bo with a penalty, man there is a lot of penalties today.

Gonzo, no stats at all.

D-Bo 32 yards.

Kolby over 100 yards.

Chiefs 0-6 on third down conversions,

Make that 0-7.

hermhater
11-25-2007, 03:55 PM
Herm should have challenged that catch by Porter.

hermhater
11-25-2007, 03:56 PM
Crap first down Raiders, inside our 30.

tammietailgator
11-25-2007, 03:57 PM
Where did our D go???????

hermhater
11-25-2007, 03:57 PM
Chiefs are getting held all over the field, and no flags.

McLovin
11-25-2007, 03:58 PM
Where did our D go???????
Last I heard he (Jared Allen) was on the sidelines.
Also Surtain is out. And they are picking on Sapp.

Sounds like Jared is back in.

hermhater
11-25-2007, 03:59 PM
What the hell was that?????

Did anybody even touch Jordan???

Crap.

McLovin
11-25-2007, 03:59 PM
Harris misses the tackle, TD Raiders.

Three7s
11-25-2007, 04:00 PM
Our run defense seems to be as good as ever!

hermhater
11-25-2007, 04:02 PM
Turk returns a kickoff!!!!

LOL!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:03 PM
we need to turn this around..... comeon Chiefs crowd - get loud!!! its your job

hermhater
11-25-2007, 04:05 PM
we need to turn this around..... comeon Chiefs crowd - get loud!!! its your job


GO CHIEFS!!!!!

hermhater
11-25-2007, 04:07 PM
First down Tony Gonzales!!!!!

Brodie has a laser arm!

tammietailgator
11-25-2007, 04:08 PM
AYYY OOH! Watch that tony go... Go Go Gonzales!!!!

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

hermhater
11-25-2007, 04:10 PM
TD!!!!!!

Kolby Smith!!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:11 PM
I have a new love!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:19 PM
Nice punt faders!!! :bananen_smilies046: :bananen_smilies046:

hermhater
11-25-2007, 04:20 PM
31 whole yards!!!


:lol: :lol: :yahoo: :yahoo: :bananen_smilies046: :bananen_smilies046:

CHIEFS_FN_ROCK
11-25-2007, 04:21 PM
DA CHIEFS!!!

hermhater
11-25-2007, 04:22 PM
Another ten yards for Kolby!

This kid is a stud!!!

hermhater
11-25-2007, 04:23 PM
Huge catch for DBo!!!!

hermhater
11-25-2007, 04:23 PM
Facemask Raiders!!!!

Another first down!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:26 PM
bring out rayner!!!

hermhater
11-25-2007, 04:27 PM
Rayner sucks!!!!

I used to think this guy could kick but now he is missing easy sh!t!!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:27 PM
OMG!!!!! one job to do!!!!

hermhater
11-25-2007, 04:28 PM
What the hell was that official rambling about?

tammietailgator
11-25-2007, 04:29 PM
something about leverage and using a lineman as such.... blah blah... I have a headache now

McLovin
11-25-2007, 04:30 PM
hmmm wondering if we should have kept Medlock.

Well looks like Rayner will be cut, wonder if Vanderjagt is still interested in playing. Most accurate kicker of all time now no job.

tammietailgator
11-25-2007, 04:31 PM
damn..... why are we not covering the passes?????

hermhater
11-25-2007, 04:32 PM
Damn the Raiders are gonna score.

Pollard put a hit on Porter!!!!

He is pulling grass out of his mouth!!!

hermhater
11-25-2007, 04:33 PM
Damn, TD Raiders.

That guy ran right through our D.

hermhater
11-25-2007, 04:33 PM
Damn.

I am gonna lose 100,000 Arrowcash.

tammietailgator
11-25-2007, 04:33 PM
:mob: :mob:
why dont we just hold thier hand and walk them in

CHIEFS_FN_ROCK
11-25-2007, 04:33 PM
I See A Three And Out And A Punt Then Raiders Score Again And We Lose

tammietailgator
11-25-2007, 04:34 PM
I See A Three And Out And A Punt Then Raiders Score Again And We Lose
take that back!!!

hermhater
11-25-2007, 04:36 PM
Looked like Webb took a knee there.

Can we get nothing out of our special teams???

hermhater
11-25-2007, 04:37 PM
I See A Three And Out And A Punt Then Raiders Score Again And We Lose


take that back!!!


Do it now!!!

:mob: :mob: :mob:

timsatt1
11-25-2007, 04:37 PM
I See A Three And Out And A Punt Then Raiders Score Again And We Lose

keep your thoughts to yourself for now, you natzi.

Three7s
11-25-2007, 04:37 PM
Why does our defense have to suck when it matters most?

CHIEFS_FN_ROCK
11-25-2007, 04:37 PM
I Cant I Call Em As I See Em...just Herms Style

tammietailgator
11-25-2007, 04:38 PM
No kidding.... he wasnt even touched. Okay, I see something coming... something good that will bring me many fantasy pnts.

hermhater
11-25-2007, 04:39 PM
Why does our defense have to suck when it matters most?


NO DISCIPLINE!!!!

BLAME HERM NOT GUNTHER!!!!

:mob::mob::mob:

tammietailgator
11-25-2007, 04:39 PM
announcers already calling it a loss, but it wont be

hermhater
11-25-2007, 04:39 PM
First down KOLBY!!!!!

He is currently leading all running backs in the NFL today!!!

CHIEFS_FN_ROCK
11-25-2007, 04:41 PM
I Cant I Call Em As I See Em...just Herms Style
OK I TAKE IT BACK 1ST DOWN KC!!!!!IM A --> :sign0104:

tammietailgator
11-25-2007, 04:41 PM
OK I TAKE IT BACK 1ST DOWN KC!!!!!IM A --> :sign0104:
YEAH!!!

hermhater
11-25-2007, 04:42 PM
First down TG!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:44 PM
No 3 and outs yet!!!

hermhater
11-25-2007, 04:44 PM
Another First Down!!!

TG is a monster!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:44 PM
7 points right now!!!

hermhater
11-25-2007, 04:46 PM
Did Kennison get the first down?

Second week in a row a KC receiver catches the ball with their knees!!

DBo and now Kennison!!!

Please don't kick it HERM!

CHIEFS_FN_ROCK
11-25-2007, 04:47 PM
What A Catch

tammietailgator
11-25-2007, 04:47 PM
got it between his legs!!!:lol:

McLovin
11-25-2007, 04:47 PM
Gotta go for it here, 4th and 1. Man this sucks.

hermhater
11-25-2007, 04:47 PM
Will Herm go for it????

He is gonna do it I think!!!!

hermhater
11-25-2007, 04:48 PM
I doubt Hermie will get this challenge, but good for him for trying!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:49 PM
spot of the ball

tammietailgator
11-25-2007, 04:50 PM
damn.... wasted TO

hermhater
11-25-2007, 04:51 PM
Loss of a yard on 4th and 1.

Sigh.

tammietailgator
11-25-2007, 04:51 PM
good grief- now we need a turnover

McLovin
11-25-2007, 04:51 PM
and nothing, lost 2 timeouts then ran for a loss. Man I hate Herm.

hermhater
11-25-2007, 04:52 PM
Three terrible decisions by Herm in a row.

If this loses us the game I am gonna be so pissed.

Three7s
11-25-2007, 04:52 PM
That's probably it, game over, Chiefs lose.

tammietailgator
11-25-2007, 04:53 PM
Take that back!!!!

tammietailgator
11-25-2007, 04:54 PM
were gonna get a turnover - just watch

McLovin
11-25-2007, 04:54 PM
Man we are going to lose to the raiders, and not because of Smith, it will be because of Herm. Not because of Priest (may have worked to our advantage.) Not because LJ is out. ALL HERM. GRRRRRR One word UNEMPLOYMENT.

chief31
11-25-2007, 04:54 PM
Three terrible decisions by Herm in a row.

If this loses us the game I am gonna be so pissed.

You think we were better off with Rayner?

hermhater
11-25-2007, 04:58 PM
You think we were better off with Rayner?

No I think Herm should have gone for it, but maybe a pass play would have caught the Raiders off guard.

I know decisions are hard to make in the NFL, but he made the right one not going with Rayner.

hermhater
11-25-2007, 04:58 PM
Chiefs lose.

Crap.

4-7.

How will the rest of the AFC West do this week?

Three7s
11-25-2007, 04:59 PM
I am sick and tired of seeing this run defense, PATHETIC.

tammietailgator
11-25-2007, 04:59 PM
This game makes me so mad.... no reason we should have lost.... rayner pisses me off and so does herm.

CHIEFS_FN_ROCK
11-25-2007, 05:00 PM
Our Season Is Over

hermhater
11-25-2007, 05:01 PM
Yep.

This is the worst loss of the season.

I hate the freakin' Raiders.

McLovin
11-25-2007, 05:02 PM
Actually it wasn't all Herm, Rayner lost it for us also. On that play they ran right at Tamba Hali, and got the first to end the game.

Now that challenge isnt looking so good. Especially the timeout before the challenge.

Raiders have 3 wins, Chiefs have 4, although I no longer think that every game will be lost because Priest is out, and Kolby is in.

Another problem is Kolby is going to ROW in a losing game. That wont help, we will need to vote our a$$e$ off.

Three7s
11-25-2007, 05:02 PM
This team is just a joke, I'm not gonna be optimistic or lie about it anymore like many others. The ONLY good thing that happened today was discovering Kolby Smith. If teams don't start running the ball on us like crazy after this, then their coaches are as retarded as Herm.

McLovin
11-25-2007, 05:02 PM
Losing to the Raiders at home, this is a lost season.

tammietailgator
11-25-2007, 05:04 PM
I will vote for kolby..... Huard would never have gotten us this close. This gives me a big headache. first my hawks and now my chiefs...... happy freakin thanksgiving herm and rayner!!!

Guru
11-25-2007, 05:07 PM
I hate HERM EDWARDS!!!!!!!!!!

McLovin
11-25-2007, 05:09 PM
Sperm is on postgame now.

Said you have to give the Raiders credit.

McLovin
11-25-2007, 05:12 PM
Said that he knew that he could lose another timeout, and didn't care.

Said if Rayner had been reliable that he would have kicked the 3.

Asked if he was in favor of bringing a new guy (kicker) in next week and he said he didn't want to talk during emotion.

Said today was the first time he wasn't comfortable kicking.(Herm wasnt comfortable with Rayner coming in to kick.)

tammietailgator
11-25-2007, 05:13 PM
just tuned into herm.... has he mentioned getting a new kicker??

tammietailgator
11-25-2007, 05:15 PM
Said that he knew that he could lose another timeout, and didn't care.

Said if Rayner had been reliable that he would have kicked the 3.

Asked if he was in favor of bringing a new guy (kicker) in next week and he said he didn't want to talk during emotion.

Said today was the first time he wasn't comfortable kicking.(Herm wasnt comfortable with Rayner coming in to kick.)
your read my mind

hermhater
11-25-2007, 05:16 PM
Yeah I am recording Herm's stupidity as we speak.

I will post it after I get the game converted.

Herm you suck!

hermhater
11-25-2007, 05:18 PM
Herm says he called the timeout so that he could think about what to do.

Then he challenges.

Why don't you just challenge and lose one time out?

This guy is a freaking joke!!!!

McLovin
11-25-2007, 05:23 PM
Again Herm played not to lose, and it backfired.

End of the half took a knee. Herm is a joke, Raiders could use a Coach, San Diego could use a new coach. Herm is still talking about wasting 2 timeouts and saying he didn't care.

Said he didn't want Kolby to go over 20 touches, and he had 31. Kolby breaking out wasn't Herm's idea.

They gave him the runs that they figured he could run.

Guru
11-25-2007, 05:24 PM
I am sure he is sitting in that presser talking about how smart he is.

wolfpack
11-25-2007, 06:30 PM
and we gave up a 4th for hermmie,boy the jets saw us coming.

McLovin
11-25-2007, 06:34 PM
I bet if we asked nice they would have gave us a 4th round pick to take his worthless a$$.

Guru
11-25-2007, 06:37 PM
and we gave up a 4th for hermmie,boy the jets saw us coming.

This is why Carl is worthless. He wastes picks on people who don't even take the field during a game.

Chiefster
11-26-2007, 02:08 AM
and we gave up a 4th for hermmie,boy the jets saw us coming.


This is why Carl is worthless. He wastes picks on people who don't even take the field during a game.


I say King Carl and the Hunts got a whole lot less then what was paid for.

hermhater
11-26-2007, 02:11 AM
I say King Carl and the Hunts got a whole lot less then what was paid for.
.
I think tammie got it right when she mentioned something about Carl having some dirt on Clark.

I can't believe a family as rich as the Hunts would keep Carl around just for ticket sales.

I truly believe the family that started this organization wants to see them win a Super Bowl.

Chiefster
11-26-2007, 02:14 AM
.
I think tammie got it right when she mentioned something about Carl having some dirt on Clark.

I can't believe a family as rich as the Hunts would keep Carl around just for ticket sales.

I truly believe the family that started this organization wants to see them win a Super Bowl.

It's difficult for me to believe that Carl's only hold over Clark Hunt is the fact that Carl continues to put coin in Clark's pocket; nothing more, nothing less.

McLovin
01-01-2008, 01:57 AM
It's difficult for me to believe that Carl's only hold over Clark Hunt is the fact that Carl continues to put coin in Clark's pocket; nothing more, nothing less.

Not looking like that anymore, looks like CP does have something bad on Clark. Otherwise when he started losing fans and money Clark would have done the right thing and fired him.

hermhater
01-01-2008, 02:37 AM
Not looking like that anymore, looks like CP does have something bad on Clark. Otherwise when he started losing fans and money Clark would have done the right thing and fired him.

Rumors are often founded in some truth.

It would seem that Carl has Clark by the nutsack and will rip it off like a paper towel should he be fired.

Bad times for the Chiefs my friends!

:mob: