PDA

View Full Version : stripper name



anaeelbackwards
02-12-2008, 03:20 PM
ever know what your stripper name would be?

first name- the name of your first pet or animal

last name- the name of a street you grew up on


so i guess mine is POOCHY LOWELL

mxpxHERO
02-12-2008, 03:22 PM
ever know what your stripper name would be?

first name- the name of your first pet or animal OR your middle name

last name- the name of a street you grew up on


so i guess mine is POOCHY LOWELL
:lol:


SQUIRTO 151
MICHAEL 151

IlovetheChiefs
02-12-2008, 04:32 PM
So mine would be Cutie Broad? I don't think so!!!!!!!

Canada
02-12-2008, 04:58 PM
Mine is Tiger Allanburg!!

IlovetheChiefs
02-12-2008, 05:06 PM
Mine is Tiger Allanburg!!

Tiger would be a cool one to have! But how was I supposed to name a hamster Tiger?!

Canada
02-12-2008, 05:10 PM
Tiger would be a cool one to have! But how was I supposed to name a hamster Tiger?!

Maybe if it was a really fierce hamster....It would probably scare HH but that is more because of its size!! :lol:

IlovetheChiefs
02-12-2008, 05:23 PM
Maybe if it was a really fierce hamster....It would probably scare HH but that is more because of its size!! :lol:

Hey yeah I guess I can say "Cutie" was fierce the first week we had him. Cuz during that first week he'd bite anytime you tried to pick him up. And those bites drew a little blood too!

Canada
02-12-2008, 05:24 PM
Hey yeah I guess I can say "Cutie" was fierce the first week we had him. Cuz during that first week he'd bite anytime you tried to pick him up. And those bites drew a little blood too!

What street did u live on??

IlovetheChiefs
02-12-2008, 05:30 PM
W broad st. was one of em'. S 9th street is another. Hmmm ---> Cutie 9th. I don't think so with that one either!

Canada
02-12-2008, 07:18 PM
Cutie Broad wouldn't be so bad, but maybe not for you!! :)

IlovetheChiefs
02-12-2008, 09:11 PM
Precisely my point Canada! It'd be like if someone bought me a pink dress for my birthday. Nothing wrong with a pink dress in itself. What would be wrong is that they got the pink dress for MEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Heh!

Canada
02-12-2008, 09:14 PM
Ladies and gentlemen...give it up for Cutie Broad....

http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/02/48.jpg

IlovetheChiefs
02-12-2008, 09:33 PM
Ladies and gentlemen...give it up for Cutie Broad....

http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/02/48.jpg

:lol: :lol: Priceless! Pink dress as well as flowers and perfume too!

Dangit, I want to be WITH that woman in my sig. I don't want to BE HER!

I take it all back now. My first pet was a dog named Tuff. And I lived on Manly street. So my stripper name is actually Tuff Manly, HA!

Canada
02-12-2008, 09:36 PM
:lol: :lol: Priceless! Pink dress as well as flowers and perfume too!

Dangit, I want to be WITH that woman in my sig. I don't want to BE HER!

I take it all back now. My first pet was a dog named Tuff. And I lived on Manly street. So my stripper name is actually Tuff Manly, HA!

:lol: :sign0098: now :beer:

tammietailgator
02-12-2008, 11:48 PM
Ha! My name would be Heidi 69 Hwy! Or if I went with the next address, it would be Heidi Highview!

:lol:

Chiefster
02-13-2008, 12:02 AM
Patches Cumberland.

Canada
02-13-2008, 01:10 AM
Ha! My name would be Heidi 69 Hwy! Or if I went with the next address, it would be Heidi Highview!

:lol:

Just go with Heidi 69!!

Chiefster
02-13-2008, 01:19 AM
Just go with Heidi 69!!


But, why??? :p

hermhater
02-13-2008, 03:37 AM
Maybe if it was a really fierce hamster....It would probably scare HH but that is more because of its size!! :lol:

:sign0104:


:lol: :lol: Priceless! Pink dress as well as flowers and perfume too!

Dangit, I want to be WITH that woman in my sig. I don't want to BE HER!

I take it all back now. My first pet was a dog named Tuff. And I lived on Manly street. So my stripper name is actually Tuff Manly, HA!

I would warrant she is holding a fan and a purse ILTC, she's not bringing you flowers!

:lol:


Ha! My name would be Heidi 69 Hwy! Or if I went with the next address, it would be Heidi Highview!

:lol:

Good old Hwy 69!

:yahoo:


Patches Cumberland.


Someone's gotta Patch up that Cumberland gap!

:bananen_smilies046:

Chiefster
02-13-2008, 03:53 AM
:sign0104:



I would warrant she is holding a fan and a purse ILTC, she's not bringing you flowers!

:lol:



Good old Hwy 69!

:yahoo:




Someone's gotta Patch up that Cumberland gap,gap,gap,gap,gap,gap,gap!

:bananen_smilies046:

FYR :D

hermhater
02-13-2008, 04:10 AM
FYR :D


You would come up with something like that right after we get rid of the Post of the Month.


Tactless...

:lol:

Nice!


:bananen_smilies046:

Chiefster
02-13-2008, 04:12 AM
You would come up with something like that right after we get rid of the Post of the Month.


Tactless...

:lol:

Nice!


:bananen_smilies046:

Meh, I try and do what I can. :D

hermhater
02-13-2008, 04:14 AM
Meh, I try and do what I can. :D


Try harder!

:sign0104:

Chiefster
02-13-2008, 04:16 AM
Try harder!

:sign0104:

You cannot improve upon perfection; so you see your request is quite impossible.

hermhater
02-13-2008, 04:36 AM
You cannot improve upon perfection; so you see your request is quite impossible.

Awww... Chiefster is proud of himself...


:lol:

Polleo Pit Man
02-13-2008, 07:27 AM
I'm back! Bill Ash is my porn name!

Guru
02-13-2008, 07:57 AM
Charlie Croco

chief31
02-13-2008, 11:52 AM
Moerton Kaiser sounds better to me than Kaiser Morton.

Canada
02-13-2008, 11:56 AM
Moerton Kaiser sounds better to me than Kaiser Morton.

No way, you gotta say it like the guy from the Usual Suspects....Kaiser Morton, no living man has ever seen his face.








Thank god! :lol:

chief31
02-13-2008, 11:58 AM
Either way, I am gonna have to work on a German accent.



No way, you gotta say it like the guy from the Usual Suspects....Kaiser Morton, no living man has ever seen his face.








Thank god! :lol:

Canada
02-13-2008, 12:05 PM
Either way, I am gonna have to work on a German accent.

Either way...if that is your stripper name, I won't be seeing or hearing you!! :bananen_smilies046:

m0ef0e
02-13-2008, 01:19 PM
Squeaky Madison...

(My stripper name sux.)

chief31
02-13-2008, 01:24 PM
Squeaky Madison...

(My stripper name sux.)


Yup. That's pretty rough.

Canada
02-13-2008, 01:24 PM
Squeaky Madison...

(My stripper name sux.)

But it suits you!! :lol:

m0ef0e
02-13-2008, 01:51 PM
But it suits you!! :lol:

Not for long if I'm a stripper. BA-ZING! :D

hermhater
02-13-2008, 01:52 PM
Not for long if I'm a stripper. BA-ZING! :D

:lol:

Chiefster
02-13-2008, 05:37 PM
Not for long if I'm a stripper. BA-ZING! :D


I don't get it. :p

Coach
02-14-2008, 06:24 PM
Lightning South. Maybe I will change my username.

hermhater
02-15-2008, 02:58 AM
That does kick *** Coach!

:yahoo: