PDA

View Full Version : who had the profile name sweets?



anaeelbackwards
03-25-2008, 04:16 PM
i dont know if that was someones' old SCREEN NAME or what, but i was reading some old entries and stumbled upon this one... got a little chuckle outta it...

:noob: hahahah "FUGLY" :lol:



08-08-2007, 12:08 AM
Sweets
Posts: n/a
ArrowCash: $


http://www.chiefscrowd.com/forums/images/icons/icon1.gif
I'm not a soccer mom, of course I have a problem with mini-vans, they're FUGLY

hermhater
03-25-2008, 05:43 PM
She was run off before I got here.

Something about the '49s getting talked about or something...

Canada
03-25-2008, 08:27 PM
Luv did it...before someone ran her off!!

rbedgood
03-25-2008, 11:08 PM
i dont know if that was someones' old SCREEN NAME or what, but i was reading some old entries and stumbled upon this one... got a little chuckle outta it...

:noob: hahahah "FUGLY" :lol:



08-08-2007, 12:08 AM
Sweets
Posts: n/a
ArrowCash: $


http://www.chiefscrowd.com/forums/images/icons/icon1.gif
I'm not a soccer mom, of course I have a problem with mini-vans, they're FUGLY

Her and Luv got in a little tussle and Sweets departed before I could sign them up for a pay-per-view event...:yahoo:

Chiefster
03-25-2008, 11:18 PM
Her and Luv got in a little tussle and Sweets departed before I could sign them up for a pay-per-view event...:yahoo:

Yeah, now niether one of them post here.

rbedgood
03-25-2008, 11:22 PM
That's cuz Luv met a boy...she's too good for us now!

Chiefster
03-25-2008, 11:33 PM
That's cuz Luv met a boy...she's too good for us now!

...Entirely!

hermhater
03-26-2008, 02:52 AM
Tease.

:biggrin:

Guru
03-26-2008, 03:03 AM
i dont know if that was someones' old SCREEN NAME or what, but i was reading some old entries and stumbled upon this one... got a little chuckle outta it...

:noob: hahahah "FUGLY" :lol:



08-08-2007, 12:08 AM
Sweets
Posts: n/a
ArrowCash: $


http://www.chiefscrowd.com/forums/images/icons/icon1.gif
I'm not a soccer mom, of course I have a problem with mini-vans, they're FUGLY

She was taking a shot at me for buying a mini-van.

hermhater
03-26-2008, 03:19 AM
She was taking a shot at me for buying a mini-van.


Seriously?

She would leave over that?

Sorry Sweets, you're on your own.

Guru
03-26-2008, 03:29 AM
Seriously?

She would leave over that?

Sorry Sweets, you're on your own.

Thats not why she left. I was just pointing out why she made THAT comment.

hermhater
03-26-2008, 03:45 AM
Thats not why she left. I was just pointing out why she made THAT comment.

Why did she leave?

Guru
03-26-2008, 04:24 AM
Why did she leave?

She had no love for Luv.

Oh, and she was way too touchy.

Canada
03-26-2008, 01:57 PM
She had no love for Luv.

Oh, and she was way too touchy.

Way to touchy, not enough feely!! :D

spiman
03-26-2008, 10:01 PM
:punk: Be nice! She really met a Man. Me in San Jo.: Cali.
Psych.. She lived close though..

Chiefster
03-27-2008, 02:57 AM
She had no love for Luv.

Oh, and she was way too touchy.

A complete understatement, I got sick real quick trying to make her feel welcome here.

hermhater
03-27-2008, 03:02 AM
Why did she leave?


She had no love for Luv.

Oh, and she was way too touchy.


Way to touchy, not enough feely!! :D


:punk: Be nice! She really met a Man. Me in San Jo.: Cali.
Psych.. She lived close though..


A complete understatement, I got sick real quick trying to make her feel welcome here.


I think I'm gonna have to investigate this situation.

She was here before I got here, so there won't be that many posts to read through anyways...

:D

Chiefster
03-27-2008, 03:23 AM
I think I'm gonna have to investigate this situation.

She was here before I got here, so there won't be that many posts to read through anyways...

:D

...Nothing to investigate; she couldn't take the heat so she got out of the kitchen.

hermhater
03-27-2008, 03:50 AM
...Nothing to investigate; she couldn't take the heat so she got out of the kitchen.

That sounds suspiciously like you are covering something up...

http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/03/100.jpg

Chiefster
03-28-2008, 07:57 PM
That sounds suspiciously like you are covering something up...

http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/03/100.jpg

Yeah, that's what's happening here. :rolleyes:

hermhater
03-28-2008, 08:02 PM
Yeah, that's what's happening here. :rolleyes:

I love a good conspiracy!

:bananen_smilies046: