PDA

View Full Version : amy is responsible...



anonymouschiefsman
04-29-2008, 03:54 AM
the chiefs didn't do well last season because of one person: amy z. she is an acquaintence of mine and she told another friend of mine to wear his "black kc hat" cause she "liked it better" when she really was a green bay supporter. (loser) my friend only wore the black hat when the chiefs lost and from then on out, since she said she wanted him to wear the black hat, the chiefs didn't win another game. basically, it was a disgrace to our religion as chiefs fans and she messed up the whole thing. boo that woman. boo.:beer:

hermhater
04-29-2008, 04:01 AM
she shouldn't have done that, boo

Canada
04-29-2008, 07:57 AM
heh....my work partner is a Peckers fan named amy too!!

anaeelbackwards
04-29-2008, 02:24 PM
damn that amy, damn her. :lol:

hermhater
04-29-2008, 02:27 PM
damn that amy, damn her. :lol:

You back at skool?

Whatcha studying now?

anaeelbackwards
04-29-2008, 02:31 PM
You back at skool?

Whatcha studying now?




heheheh im studying.... :lol:



CHIEFSCROWD.COM

hermhater
04-29-2008, 02:42 PM
heheheh im studying.... :lol:



CHIEFSCROWD.COM

Well allllright, giggity!

You get an A+!

:sign0098:

rbedgood
04-29-2008, 03:19 PM
Hmm when I was in college I took and passed

Beer 101-Introduction to beer
Beer 102-Tolerance of beer
Beer 103-Preparation for advanced drinking
Beer 201-Introduction to binge drinking
Beer 202-The bong and it's advantages
Liquor 101-Introduction to the shot
Liquor 102-The effects of alcohol poisoning
Liquor 103-Moving from mixed drinks to the straight stuff
Liquor 201-Tequila, Rum and tropical drinks
Liquor 202-Whiskey, Bourbon & American liquors
Liquor 203-Vodka, Sake & other World liquors

Bar Tactics 101- Avoiding the fight with "short guy"
Bar Tactics 102- Arranging for a ride.
Bar Tactics 103- Spring Break (took this class a few times)

jakesmith
04-29-2008, 04:44 PM
Damn that Amy!!!!

hermhater
04-29-2008, 05:59 PM
Hmm when I was in college I took and passed

Beer 101-Introduction to beer
Beer 102-Tolerance of beer
Beer 103-Preparation for advanced drinking
Beer 201-Introduction to binge drinking
Beer 202-The bong and it's advantages
Liquor 101-Introduction to the shot
Liquor 102-The effects of alcohol poisoning
Liquor 103-Moving from mixed drinks to the straight stuff
Liquor 201-Tequila, Rum and tropical drinks
Liquor 202-Whiskey, Bourbon & American liquors
Liquor 203-Vodka, Sake & other World liquors

Bar Tactics 101- Avoiding the fight with "short guy"
Bar Tactics 102- Arranging for a ride.
Bar Tactics 103- Spring Break (took this class a few times)

Very funny!

http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/249.jpg

anaeelbackwards
04-29-2008, 09:22 PM
Liquor 201-Tequila, Rum and tropical drinks
Liquor 202-Whiskey, Bourbon & American liquors
Liquor 203-Vodka, Sake & other World liquors

times)

i would never pass these classes, id end up fighting the teacher.:toast2:

Wski Girl
04-29-2008, 10:12 PM
I better start studying right away. Is the final on September 14th?:drunkhb:

rbedgood
04-29-2008, 10:16 PM
I've long since graduated to

Family 101--Get married
Family 102--Have child
Family 103--Where'd the alcohol go??

tammietailgator
04-29-2008, 10:38 PM
the chiefs didn't do well last season because of one person: amy z. she is an acquaintence of mine and she told another friend of mine to wear his "black kc hat" cause she "liked it better" when she really was a green bay supporter. (loser) my friend only wore the black hat when the chiefs lost and from then on out, since she said she wanted him to wear the black hat, the chiefs didn't win another game. basically, it was a disgrace to our religion as chiefs fans and she messed up the whole thing. boo that woman. boo.:beer:
either get rid of the hat - or get rid of amy!!!!

tornadospotter
04-29-2008, 10:46 PM
Hmm when I was in college I took and passed

Beer 101-Introduction to beer
Beer 102-Tolerance of beer
Beer 103-Preparation for advanced drinking
Beer 201-Introduction to binge drinking
Beer 202-The bong and it's advantages
Liquor 101-Introduction to the shot
Liquor 102-The effects of alcohol poisoning
Liquor 103-Moving from mixed drinks to the straight stuff
Liquor 201-Tequila, Rum and tropical drinks
Liquor 202-Whiskey, Bourbon & American liquors
Liquor 203-Vodka, Sake & other World liquors

Bar Tactics 101- Avoiding the fight with "short guy"
Bar Tactics 102- Arranging for a ride.
Bar Tactics 103- Spring Break (took this class a few times)
I did not go to college, I had to learn on my own! :D

hermhater
04-29-2008, 10:47 PM
i would never pass these classes, id end up fighting the teacher.:toast2:

Don't do drugs, stay in school AND DON'T BEAT UP THE TEACHERS!

:biggrin:


I better start studying right away. Is the final on September 14th?:drunkhb:

Yep!

Now drink yer whiskey!

:yahoo:


I've long since graduated to

Family 101--Get married
Family 102--Have child
Family 103--Where'd the alcohol go??

Yer a good man!

:sign0098:


either get rid of the hat - or get rid of amy!!!!

Get rid of both of them!

:mob:

tornadospotter
04-29-2008, 10:47 PM
either get rid of the hat - or get rid of amy!!!!
I have a black Chiefs Hat, maybe I better get rid of it also.

hermhater
04-29-2008, 10:49 PM
I did not go to college, I had to learn on my own! :D

Nothing like on the job training!

:bananen_smilies046:

Chiefster
04-29-2008, 10:50 PM
Heh!

hermhater
04-29-2008, 10:52 PM
I have a black Chiefs Hat, maybe I better get rid of it also.

Do it!

Wski Girl
04-29-2008, 10:53 PM
HEY! Didnt I get you that hat...?:sign0153:

Chiefster
04-29-2008, 10:56 PM
Do it!

I won a very nice Black Chiefs cap right here on the Crowd but my seventeen year old son lost it for me quite nicely.


:mob:

hermhater
04-29-2008, 11:00 PM
HEY! Didnt I get you that hat...?:sign0153:

Stop buying Chiefs gear in Gayders colors!

:mob:


I won a very nice Black Chiefs cap right here on the Crowd but my seventeen year old son lost it for me quite nicely.


:mob:



Tell him I said :sign0098:

Chiefster
04-29-2008, 11:03 PM
Stop buying Chiefs gear in Gayders colors!

:mob:





Tell him I said :sign0098:

It was a good cap.

tornadospotter
04-29-2008, 11:09 PM
HEY! Didnt I get you that hat...?:sign0153:
Why yes you did, now get me a new one!:D

Wski Girl
04-29-2008, 11:20 PM
yeah but the chiefs hat was bad @$$ black, not gayder pansie black:D

Chiefster
04-29-2008, 11:24 PM
yeah but the chiefs hat was bad @$$ black, not gayder pansie black:D

The black that the faders fear.

Wski Girl
04-29-2008, 11:31 PM
:sign0098:

Canada
04-29-2008, 11:32 PM
:sign0098:

are you Amy?

Wski Girl
04-29-2008, 11:35 PM
are you Amy?
Oh hell no! If I had someone wear a hat and the chiefs lost each time that person wore it it would be burned!:D

Canada
04-29-2008, 11:37 PM
Oh hell no! If I had someone wear a hat and the chiefs lost each time that person wore it it would be burned!:D

I would burn them!!

Wski Girl
04-29-2008, 11:38 PM
:mob: ... careful, i dont think they let you watch football in prison:D

Canada
04-29-2008, 11:40 PM
:mob: ... careful, i dont think they let you watch football in prison:D

they could never catch me!! :SmokinBanana:

Wski Girl
04-29-2008, 11:47 PM
http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/252.jpgSupercanada?

Chiefster
04-29-2008, 11:48 PM
they could never catch me!! :SmokinBanana:

So high yer flyin. :D

hermhater
04-29-2008, 11:54 PM
they could never catch me!! :SmokinBanana:


http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/252.jpgSupercanada?


So high yer flyin. :D


http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/254.jpg

Wski Girl
04-29-2008, 11:56 PM
http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/254.jpg
nice butt! :lol:

hermhater
04-29-2008, 11:58 PM
nice butt! :lol:

Thanks, I work out...

:biggrin:

Chiefster
04-30-2008, 12:00 AM
I don't even know what to say, for the first time I find myself speechless. :lol:

Wski Girl
04-30-2008, 12:01 AM
http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/255.jpg (http://www.clipartof.com/details/emoticon/1967.html)12oz. curls!

tornadospotter
04-30-2008, 12:03 AM
I don't even know what to say, for the first time I find myself speechless. :lol:
don't you mean typeless!:D

Chiefster
04-30-2008, 12:03 AM
http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/255.jpg (http://www.clipartof.com/details/emoticon/1967.html)12oz. curls!

:lol::lol:

tornadospotter
04-30-2008, 12:04 AM
http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/254.jpg
speaking of burning, DON'T LIGHT A MATCH HERE!!!!!

Chiefster
04-30-2008, 12:13 AM
speaking of burning, DON'T LIGHT A MATCH HERE!!!!!


YouTube - Dumb & Dumber




Nite Crowd!

hermhater
04-30-2008, 12:22 AM
I don't even know what to say, for the first time I find myself speechless. :lol:

tammie I want to make a nomination in the Categories for the Chiefs Crowd awards thread.

Let's see, what could it be...

How about First Member to Make Chiefster Speechless Award?

:biggrin:

tornadospotter
04-30-2008, 12:23 AM
tammie I want to make a nomination in the Categories for the Chiefs Crowd awards thread.

Let's see, what could it be...

How about First Member to Make Chiefster Speechless Award?

:biggrin:
:lol: :lol: :lol:

tammietailgator
04-30-2008, 02:12 AM
I would burn them!!
heh!!! I am sure you will!!!!!:D

tammietailgator
04-30-2008, 02:15 AM
tammie I want to make a nomination in the Categories for the Chiefs Crowd awards thread.

Let's see, what could it be...

How about First Member to Make Chiefster Speechless Award?

:biggrin:
I just added it to the list!!

hermhater
04-30-2008, 02:19 AM
I just added it to the list!!

How about another award for Member that Nominates a Category in a Thread other than the Chiefs Crowd Awards Nomination Thread?

I wonder who will win that?

:bananen_smilies046:

tammietailgator
04-30-2008, 02:21 AM
:D
How about another award for Member that Nominates a Category in a Thread other than the Chiefs Crowd Awards Nomination Thread?

I wonder who will win that?

:bananen_smilies046:
tsk tsk... your breaking my rules!!!:D:bananen_smilies046:

tornadospotter
04-30-2008, 03:06 AM
:D
tsk tsk... your breaking my rules!!!:D:bananen_smilies046:
Who HH? nooo... he would not do that. :D :bananen_smilies046:

hermhater
04-30-2008, 03:18 AM
:D
tsk tsk... your breaking my rules!!!:D:bananen_smilies046:


Who HH? nooo... he would not do that. :D :bananen_smilies046:

http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/260.jpg

rbedgood
04-30-2008, 09:16 AM
tammie I want to make a nomination in the Categories for the Chiefs Crowd awards thread.

Let's see, what could it be...

How about First Member to Make Chiefster Speechless Award?

:biggrin:

Of course the lifetime achievement award will go to the "First Member to make HH speechless"

AkChief49
04-30-2008, 09:56 AM
Of course the lifetime achievement award will go to the "First Member to make HH speechless"and for that you would need a muzzle and a pair of handcuffs!:bananen_smilies046:jk H2!

Canada
04-30-2008, 10:12 AM
and for that you would need a tiny little muzzle and a pair of thumbcuffs!:bananen_smilies046:not jk H2!

FYP!! :D

hermhater
04-30-2008, 03:09 PM
Of course the lifetime achievement award will go to the "First Member to make HH speechless"

:mob:


and for that you would need a muzzle and a pair of handcuffs!:bananen_smilies046:jk H2!

:lol:


FYP!! :D



***.