PDA

View Full Version : Show us your collections



Canada
03-04-2009, 09:30 AM
Hey guys, I am an avid collector of Chiefs gear. I have hats, jerseys, action figures, newspapers, magazines etc. I have completely outfitted my garage to be the greatest haven of Chiefdom North of the Border. I find the pictures hard to browse on this site so I figured I would start a thread where we can all show off our collections. Show us what ya got!! :bananen_smilies046:

http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=182&w=l

Canada
03-04-2009, 09:31 AM
http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=177&w=l
http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=178&w=l

http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=179&w=l

Canada
03-04-2009, 09:32 AM
http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/05/42.jpg

jtandcrew
03-04-2009, 10:07 AM
:mob: I now officially hate Canada! :lol: J/K....Very nice collection! Im very envious! :bananen_smilies046:

Canada
03-04-2009, 10:17 AM
:D Thats just the tip of the iceburg man!! :bananen_smilies046:

Canada
03-04-2009, 10:25 AM
http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=188&w=l

http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=187&w=l

http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=186&w=s

http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=183&w=s

Canada
03-04-2009, 10:27 AM
This is my favorite part ofthe Garage!!

http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=180&w=l
http://www.chiefscrowd.com/forums/photoplog/file.php?n=181&w=l

jtandcrew
03-04-2009, 10:28 AM
:mob: GRRRRRRRRR:mob: :bananen_smilies046:

Canada
03-04-2009, 10:33 AM
:mob: GRRRRRRRRR:mob: :bananen_smilies046:

you are welcome to come over and experience a game at Arrowhead North anytime you like!! There is always lots of beer. Lots and lots of beer. We had too many guys show up to watch SB this year and we had to build a sub floor out empty cases so we could have stadium seating!! :lol:

honda522
03-04-2009, 10:36 AM
Jesus Christ Canada!

I am just as big as any fan around. But that is ridiculus. I only have a few Jeresys, Cards, a Marcus Allen signed picture, a tony G plack. Thats pretty much it.

jtandcrew
03-04-2009, 10:38 AM
Im about to paint my dogs so i can have something original! J/K Tammi! :lol:

Canada
03-04-2009, 10:49 AM
Im about to paint my dogs so i can have something original! J/K Tammi! :lol:

:lol:

This is my puppy

http://www.chiefscrowd.com/forums/images/imported/2008/04/144.jpg

This is her before she got her new collar

http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v192/112/105/588035006/n588035006_2244978_4311.jpg

jtandcrew
03-04-2009, 10:55 AM
yeah ive got Chiefs collars and leashes for my Bassetts although the collars are just for show since we have to use harness' for them. Collars are pretty much useless for bassetts!:lol: Great looking Rotty though Canada!:bananen_smilies046:

Canada
03-04-2009, 10:56 AM
yeah ive got Chiefs collars and leashes for my Bassetts although the collars are just for show since we have to use harness' for them. Collars are pretty much useless for bassetts!:lol: Great looking Rotty though Canada!:bananen_smilies046:

thanks, she is a big licking machine. sooooo much slobber!! :D

jtandcrew
03-04-2009, 10:58 AM
thanks, she is a big licking machine. sooooo much slobber!! :D
You dont know slobber until you try to feed a Bassett let alone 2 of them! Grab the mop!:lol:

chiefnut
03-04-2009, 02:35 PM
i don't have my CHIEFS room set up yet, still cleaning it out but i do pride myself on having lots of stuff....about 1200 cards, 23 sweatshirts, 7 wintercoats, 4 jackets, 38 teeshirts, pj's, 2 robes, assorted shorts [including a pair of silk boxers], ear muffs, hats, banners, flags, pins, trolls, coins, mugs, cups, glasses, steins, singing dog, fiber optic snowman, 3 storeage containers of assorted stuff. what is your most unusual addition....for me it's a split decision i have 2 sets of hand painted russian dolls [the ones that look like weebles and 5/6 fit inside each other] w/each a different player, and this thing made out of dough, baked and lacquered...the word CHIEFS with a little bear sitting ontop...i had to buy it, noone else would!

Bike
03-04-2009, 02:49 PM
I'm speechless.

Ldub
03-04-2009, 06:29 PM
Mother Of God...

Chiefster
03-04-2009, 06:55 PM
Outstanding Canada!

Wski Girl
03-04-2009, 09:20 PM
you are welcome to come over and experience a game at Arrowhead North anytime you like!! There is always lots of beer. Lots and lots of beer. We had too many guys show up to watch SB this year and we had to build a sub floor out empty cases so we could have stadium seating!! :lol:
careful, we need a vacation, and might have to swing up that way just for the beer!!

-So , since im in the process of buying a house, are you gonna decorate the basement? hmmm a chiefs bar...

Sn@keIze
03-04-2009, 09:49 PM
Dang Canada! The Derrick Thomas shrine is almost spooky.

Good job! Now thats team spirit!

tammietailgator
03-04-2009, 11:43 PM
Hey I didn't see my hat anywhere there Canada!

JT... I think you should paint your dogs! I have nothing against that as long as its the right colors!!

Canada
03-05-2009, 09:31 AM
careful, we need a vacation, and might have to swing up that way just for the beer!!

-So , since im in the process of buying a house, are you gonna decorate the basement? hmmm a chiefs bar...

I have three Chiefs garbage cans full of beer caps if u need 'em!! :bananen_smilies046:

AkChief49
03-05-2009, 11:58 AM
awesome collection man!