Search:

Type: Posts; User: brish

Page 1 of 16 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    41
    Views
    2,896

    Haley and Gailey left on good terms, they had...

    Haley and Gailey left on good terms, they had different offensive philosophies. In my book Haley made the correct but hard choice of letting Gailey go, because if he had stayed they would have either...
  2. Replies
    41
    Views
    2,896

    Yes.. this post certainly deserved its own thread!

    Yes.. this post certainly deserved its own thread!
  3. Replies
    61
    Views
    3,426

    I have to disagree Daylights.. I don't think...

    I have to disagree Daylights..

    I don't think we can say that Cassel can't be that kind of quarterback.. Not yet..
    Im afraid it has more to do with the fact that Oakland came up with the blueprint...
  4. Replies
    34
    Views
    3,440

    Bowe and Cassel both were good, but Bowe started...

    Bowe and Cassel both were good, but Bowe started out this way, then regressed.. In my book he got back what he lost.

    So that leads me to vote Cassel.
    He has shown what he is capable off, if we...
  5. Replies
    178
    Views
    10,409

    Tough game to watch today.. Need a new OC who...

    Tough game to watch today..

    Need a new OC who can keep developing Cassel, but also stick around and be a little more creative than Weiss was.

    Players:

    Im not ready to give up on Lewis at FS,...
  6. Replies
    17
    Views
    1,843

    Hilarious!

    Hilarious!
  7. Replies
    252
    Views
    7,825

    THE SKY IS FALLING.... AAARGH!!

    THE SKY IS FALLING.... AAARGH!!
  8. Replies
    16
    Views
    803

    Unless SD blows a game.. Which they most likely...

    Unless SD blows a game.. Which they most likely wont..
  9. Replies
    252
    Views
    7,825

    We need preassure on Rives and we need to stop...

    We need preassure on Rives and we need to stop those super easy completions thet get over the middle..
  10. Damn! :D

    Damn! :D
  11. Replies
    7
    Views
    526

    Who is Verran Tucker? - Video inside!

    After having read the following article about Verran Tucker stealing Chambers' spot on last weeks starting lineup. Not that i mind by the way!!
    ...
  12. Replies
    12
    Views
    745

    Don't forget Charles had 4 receptions also. :)

    Don't forget Charles had 4 receptions also. :)
  13. Thread: Brandon Carr

    by brish
    Replies
    27
    Views
    1,769

    Gets my vote too.. What the hell happened?!

    Gets my vote too.. What the hell happened?!
  14. DId Haley just refuse to shake McDaniels hand? :D

    DId Haley just refuse to shake McDaniels hand? :D
  15. Yeah but did you watch Chambers jogging down...

    Yeah but did you watch Chambers jogging down there?? he looks so slow..

    What an awful day for the defence (or lack of).. Complete meltdown in the first half..
  16. Yeah because Cassel is the problem here.. 3...

    Yeah because Cassel is the problem here..

    3 TD's given up in 10 minutes..!!!
  17. Replies
    47
    Views
    2,125

    Connie I think that missed catch you talk about...

    Connie I think that missed catch you talk about was for a first down, that most likely would have sealed the game.

    I disagree that it was in anyway a hard catch, it was right where it had to be....
  18. Thread: Draft reflection

    by brish
    Replies
    16
    Views
    1,220

    I think you are underestimating his importance in...

    I think you are underestimating his importance in stopping the run.. It has been huge!

    I had expected more big plays from him, which is probably why you think he is being outplayed by Earl Thomas...
  19. Im gonna fly over there and stuff that flag down...

    Im gonna fly over there and stuff that flag down the refs throat! Whats going on? That's two now!
  20. Thread: Why.

    by brish
    Replies
    9
    Views
    520

    I don't mind that they try to fake the D by...

    I don't mind that they try to fake the D by throwing, i understand the need to be balanced.
    But by only having 1 option to throw to, you put all your eggs in one basket.
    This time the lid was on...
  21. Replies
    530
    Views
    13,035

    So i guess i am one of these "rock crawlers".. :D...

    So i guess i am one of these "rock crawlers".. :D

    Does it matter how many posts one has? If somebody has 10.000 posts like the ones you have created the last few hours, then i'll take the guy with...
  22. Replies
    530
    Views
    13,035

    Hahaha come man.. What are you a 10 year old on a...

    Hahaha come man.. What are you a 10 year old on a temper-tantrum?
    :mooning:
  23. Replies
    530
    Views
    13,035

    Yeah thank you for contributing with your...

    Yeah thank you for contributing with your postgame emo rants.. Calm down and come back later.. Jeez..
  24. Replies
    30
    Views
    1,591

    lol emo vent post, in an emo vent thread. Its...

    lol emo vent post, in an emo vent thread.

    Its pretty ironic to create a new thread just to say you will wait until tomorrow to post anything... :sign0087:
  25. Problem is.. Who else to put in there? ...

    Problem is.. Who else to put in there?

    Chambers has been invisible all year, atleast Bowe can block.
    His first year he caught the ball and wouldn't block. Now he block but can't catch the ball.....
Results 1 to 25 of 396
Page 1 of 16 1 2 3 4