Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 41

Thread: Chiefs DE Jared Allen Has Suspension Reduced To Two Games

  1. #1
    Sweets Guest

    Default Chiefs DE Jared Allen Has Suspension Reduced To Two Games


    0 Not allowed!
    Source: Adam Teicher, Kansas City Star

    Jared Allen was planning to treat the first month of the Chiefsí schedule as the offseason. He was going to head back to Arizona and work out with a trainer much as he did during the spring. Allen, a starting defensive end, will have to rethink that strategy after learning that the NFL - after hearing his appeal - reduced his season-opening suspension from four games to two. The reason for the reduction wasnít clear. Allen said he hasnít read the letter he received from the NFL, which has yet to publicly announce his suspension. Chiefs officials were unavailable Sunday. The suspension for violation of the NFLís substance-abuse policy stems from Allenís two DUI charges in Johnson County. He entered a diversion program in connection with the first charge and pleaded no contest to the second. Allen will not be paid for the two games he misses.
    Last edited by Sweets; 07-15-2007 at 11:39 PM.

  2. #21
    Member Since
    May 2006
    Location
    Illinois
    Posts
    9,141
    Thumbs Up
    Received: 30
    Given: 27

    Default


    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by Canada's #1 Chiefs Fan View Post
    Johnny Cochrane is his lawyer??
    No, I don't think they dug-up his grave, or anything.....

  3. #22
    Member Since
    Feb 2004
    Posts
    14,293
    Thumbs Up
    Received: 86
    Given: 30

    Default


    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by Canada's #1 Chiefs Fan View Post
    Do you think Yellow Cab will take ArrowCash?
    Ahh. That would be cool. Even cooler would be if you could buy beer with it.

    Quote Originally Posted by DrunkHillbilly View Post
    Was that gift from a horse??????????????? HHAAAAAAHAAAAAAA:bananen_smilies103:
    ROFL:bananen_smilies079:

    Quote Originally Posted by kenny1937 View Post
    Nope! I tried to use it to pay off my bookie, and he broke both my knee caps, OUCH!! (Grin)


    "Duh Ta-kEE-lA"
    Welcome back Kenny!!!!!


    Quote Originally Posted by Canada's #1 Chiefs Fan View Post
    Johnny Cochrane is his lawyer??
    Please say it ain't so.


  4. #23
    Member Since
    May 2006
    Location
    Illinois
    Posts
    9,141
    Thumbs Up
    Received: 30
    Given: 27

    Default


    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by chief31 View Post
    No, I don't think they dug-up his grave, or anything.....
    Meaning, he is dead.

  5. #24
    Member Since
    Sep 2005
    Location
    SE Kansas
    Posts
    28,123
    Thumbs Up
    Received: 253
    Given: 447

    Default


    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by chief31 View Post
    No, I don't think they dug-up his grave, or anything.....

    Mr. "If it doesn't fit you must acquit". Yeah I don't think he's taking any cases from beyond the grave.


  6. #25
    Member Since
    Mar 2007
    Location
    Read the name dumbass!!
    Posts
    13,343
    Thumbs Up
    Received: 24
    Given: 29

    Default


    0 Not allowed!
    Is he really dead??

  7. #26
    Member Since
    Sep 2005
    Location
    SE Kansas
    Posts
    28,123
    Thumbs Up
    Received: 253
    Given: 447

    Default


    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by Canada's #1 Chiefs Fan View Post
    Is he really dead??
    Well I don't think it's possible for him to get any deader. LOL!!


  8. #27
    Member Since
    Mar 2007
    Location
    Read the name dumbass!!
    Posts
    13,343
    Thumbs Up
    Received: 24
    Given: 29

    Default


    0 Not allowed!
    lol...i didn't know he was dead. Did the Juice do it? Johnny knew too much!

  9. #28
    Member Since
    Sep 2005
    Location
    SE Kansas
    Posts
    28,123
    Thumbs Up
    Received: 253
    Given: 447

    Default


    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by Canada's #1 Chiefs Fan View Post
    lol...i didn't know he was dead. Did the Juice do it? Johnny knew too much!
    LOL!!

    You know what OJ said to Johnny after Chris Darden's glove debacle?


    "Ya know; I think I am innocent!"


  10. #29
    Member Since
    Mar 2007
    Location
    Read the name dumbass!!
    Posts
    13,343
    Thumbs Up
    Received: 24
    Given: 29

    Default


    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by Chiefster View Post
    LOL!!

    You know what OJ said to Johnny after Chris Darden's glove debacle?


    "Ya know; I think I am innocent!"
    ROFL!!

  11. #30
    Member Since
    Sep 2005
    Location
    SE Kansas
    Posts
    28,123
    Thumbs Up
    Received: 253
    Given: 447

    Default


    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by Canada's #1 Chiefs Fan View Post
    ROFL!!

    ...Thought you'd like that.


Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •